Onze producten moeten goed zijn, punt!
Wij doen er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren, maar ook in ons proces kunnen er zaken misgaan. Een verkeerde snijlijn, een deuk in wandtegel of akoestisch kunstwerk of een kras op de aluminium lijst. Dit is natuurlijk niet zoals wij dit graag willen hebben. Mocht je toch een probleem ervaren met ons product, dan horen wij dit graag van je.
Meld je probleem direct via de e-mail op klantenservice@petterns.nl. Liever even bellen? Dan kan uiteraard ook op ons telefoonnummer 010-302 03 20.
In veel gevallen vragen wij een foto te maken van het probleem. Zo kunnen wij beter bepalen waar het mis is gegaan en hoe wij dit mogelijk in het vervolg kunnen voorkomen.
Beschadiging op een wandtegel
Zit er een beschadiging op een van de tegels, dan zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk een nieuwe wandtegel krijgt. Geheel kosteloos. De beschadigde wandtegel hoef je niet terug te sturen. Dat is niet zo duurzaam. Doe er iets leuks mee ;-)
Beschadiging op een kunstwerk
Is je akoestisch kunstwerk beschadigd aangekomen? Dan kijken we samen naar de beste oplossing. Wat dat precies is, hangt af van de situatie – we zoeken altijd naar een oplossing die goed is voor jou én duurzaam voor ons allebei.
Let op! Meld een beschadiging altijd vóórdat je aan de slag gaat. Zit er al een
wandtegel op de muur of hangt het
akoestisch kunstwerk al, dan is het lastig voor ons om te beoordelen of het om een productiefout gaat of dat er iets tijdens de montage is misgegaan. Dit geldt voor zowel onze wandtegels als de kunstwerken.