Onze producten moeten goed zijn, punt!

Wij doen er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren, maar ook in ons proces kunnen er zaken misgaan. Een verkeerde snijlijn of een deuk in tegel. Dit is natuurlijk niet zoals wij dit graag willen hebben. Mocht je toch een probleem ervaren met ons product, dan horen wij dit graag van je.

Meld je probleem direct via de e-mail op klantenservice@petterns.nl. Liever even bellen? Dan kan uiteraard ook op ons telefoonnummer 010-302 03 20.

In veel gevallen vragen wij een foto te maken van het probleem. Zo kunnen wij beter bepalen waar het mis is gegaan en hoe wij dit mogelijk in het vervolg kunnen voorkomen.

Zit er een beschadiging op een van de tegels, dan zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk een nieuwe wandtegel krijgt. Geheel kosteloos. De beschadigde wandtegel hoef je niet terug te sturen. Dat is niet zo duurzaam. Doe er iets leuks mee ;-)

Let op! Zorg ervoor dat je melding maakt van een defect product voordat je met de wandtegels aan de slag gaat. Je begrijpt dat als er een beschadiging op de tegel zit nadat je 'm op de muur hebt geplaatst, het voor ons lastig is om te bepalen of het een productiefout is, of dat jij wellicht per ongeluk een foutje hebt gemaakt.

Ook in dit soort gevallen kan je altijd contact met ons opnemen en zoeken wij samen naar een passende oplossing.